سایت آموزشی نرم افزار با دانلود انیمیشن

سایت آموزشی نرم افزار با دانلود انیمیشن

سایت آموزشی نرم افزار با دانلود انیمیشن
سایت آموزشی نرم افزار با دانلود انیمیشن

سایت آموزشی نرم افزار با دانلود انیمیشن

سایت آموزشی نرم افزار با دانلود انیمیشن

کتاب سه گانه وراثت








نام کتاب : سه گانه وراثت
نویسنده : کریستوفر پائولینی

زبان : پارسی

تعداد صفحات : 885

حجم فایل:17مگابایت


توضیحات : کریستفر پائولینی  (زاده ۱۷ نوامبر ۱۹۸۳ – کالیفرنیا ) نویسنده جوان و معروف آمریکایی است که با نوشتن سری داستان‌های فانتزی وراثت به محبوبیت رسید پائولینی در سن پانزده سالگی، بلافاصله پس از فارغ التحصیل شدن از دبیرستان، شروع به نوشتن اولین رمان خود تحت عنوان اراگون کرد و به کمک والدینش آن را توسط انتشارات لایتنینگ سورس به چاپ رساند. پس از موفقیت اراگون، انتشارات معروف رندوم هاوس در سال ۲۰۰۳ اقدام به چاپ مجدد آن کرد. اراگون در همین سال، در رده سوم پرفروشترین کتابهای نیویورک تایمز قرار گرفت و در ژانویه سال ۲۰۰۴، رتبه اول بهترین رمان فانتزی را به دست آورد و هری پاتر و محفل ققنوس نوشته جی.کی.رولینگ دوم شد

پائولینی با اراگون توانست افتخارات بیشماری را نصیب خود کند که از آنها می‌توان به: کتاب سال نیویورک تایمز، کتاب سال پابلیشرز ویکلی، پرفروشترین کتاب یو.اس.ای تودی، پرفروشترین کتاب وال استریت ژورنال، کتاب سال بوک سنس، بهترین کتاب در بوک سنس سلکشن و… اشاره کرد

پائولینی پس از موفقیت اراگون، شروع به نوشتن دنباله آن تحت عنوان الدست کرد. الدست در سال ۲۰۰۵ به زیر چاپ رفت و پس از عرضه، به موفقیت بینظیری دست یافت. پائولینی به عنوان مقدمه در ابتدای رمان الدست آورده‌است :

وقتی اولین بار اراگون در ذهن من نقش بست، پانزده ساله بودم – نه یک پسربچه و نه یک نوجوان – تازه دبیرستان را تمام کرده بودم و اطمینانی به انتخاب راه زندگی ام نداشتم و به جادوی پرقدرت ادبیات فانتزی که قفسه‌های کتابهایم را آراسته بود، معتاد شده بودم. فرآیند نوشتن کتاب اراگون، که در دنیا در معرض فروش قرار گرفت، و حالا تمام کردن کتاب الدست، مرا به جوانی سوق داده‌است. حالا بیست و یک سال دارم و با حیرت می‌بینم که دو کتاب را به چاپ رسانده‌ام. اتفاقات غریبی رخ داده‌است، اما مطمئنم که نه برای من.

سفر اراگون، سفر خود من بوده‌است : فردی با تربیت روستایی که با سرعتی نا امیدکننده بر خلاف زمان، سرگردان می‌شود. آموزش‌های فشرده و پرزحمتی را پشت سر می‌گذارد. برخلاف انتظار به موفقیت دست پیدا می‌کند. با عواقب شهرت دست و پنجه نرم می‌کند. و بالاخره به آرامش می‌رسد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد